Sportisimo
- Client
- Sportisimo
- Segment
- Hobby - obuwie, odzież i sprzęt sportowy i rekreacyjny
- Realization
- Říjen 2020
- About project
-
"Sportisimo wyznacza nowy kierunek w swoim segmencie"
Potrzeba podążania z duchem czasu i zbliżenia się do swoich klientów była głównym celem nowej, unikalnej koncepcji sieci Sportisimo, głównego europejskiego gracza na rynku artykułów sportowych. Na początku projektu nasza analiza dostarczyła nam bardzo cennych informacji, które pomogły nam precyzyjnie zdefiniować potrzeby naszych klientów. Dzięki naszej powierzchni testowej, która ma unikalne 100m2 i jest jedyną tej wielkości w kraju, zbudowaliśmy cały sklep przed rozpoczęciem produkcji, aby dopracować zarówno materiały, jak i projekt funkcjonalny. Niewątpliwą zaletą było to, że przedstawiciele Sportisim mogli nie tylko poczuć wszystkie materiały i projekty, ale także uzyskać cenne emocje z wybudowanego sklepu, praktycznie takie same, jakie będą mieli ich klienci. W ten sposób "bramy światów" stały się dominującym elementem, skutecznie podkreślającym wybrane portfolio oprócz zdalnej nawigacji po kategorii. Wykorzystanie podniesionych wysp zakłóciło również typowy las niskich gondoli, które dzięki optymalizacji wysokości i prostej modułowości zapewniają przegląd najbardziej zewnętrznych części sklepu. W ten sposób widok na sklep jest żywy, a klient zyskuje lepszy przegląd ogólnej oferty podczas przechodzenia przez sklep. Może praktycznie zobaczyć wszystkie produkty, a jego zainteresowanie zwiększa emocjonalne doświadczenie zakupowe. Stworzyliśmy element łączący, prostą strzałkę, która wyraźnie definiuje Sportisimo, a tym samym odróżnia go od konkurencji. Jednak pomimo prostego połączenia, w sklepie panował i nadal panuje pewien ruch, co znajduje odzwierciedlenie zarówno w sekcji mebli, jak i w emocjonalnej grafice. Sklep jako całość wydaje się zrównoważony i kompaktowy oraz dokładnie spełnia oczekiwania szerokiego zakresu grup docelowych, zarówno pod względem wieku, jak i kategorii produktów. Zakupy i podróż klienta są dodatkowo przeplatane grafikami edukacyjnymi dla poszczególnych towarów, ale być może także "zabawnymi elementami", które będą pojawiać się coraz częściej w sklepach z emocjami w przyszłości.
Do you like this project?
We will be happy to help you with design and implementation of your new store
Non-binding inqury
DÉMOS VELKÁ LOMNICA
GEOX & ALDO
MASO - PROFIT PRAGA
SUPER ZOO 24/7
BIURA FIRMY ROSSMAN
KB HOLEŠOVICE
KETRIS
MANUMI
PILULKA HOLEŠOVICE
SOUVENIRY ZOO PRAHA
MOTOTECHNA DRIVE
PIKITO
ZOODOM BRATISLAVA
PILULKA
O2 CENTRUM SZKOLENIOWE
CK FISCHER A EXIM TOURS
SUPER ZOO NOVO PLAZA
ZMIANA KONCEPCJI DROGERII TETA
SPORTISIMO OSTRAVA
DÉMOS
FOOTSHOP
MALVÍK
SAUNIA
O2
NANINAILS
SUPER ZOO
VODAFONE
Patron
O2 digital
NaniNails
Super zoo grooming - salon dla psów
Centropol Energy
Footshop
Super zoo
O2 Future Shop
CK Fischer
Apteki Teta
Plzeňský Prazdroj - OC Chodov
Banka Creditas
Lobby Food Court Praga Florenc
T-Mobile
Starobrno
Czech Olympic Shop
ACI
Teta
Bageterie Boulevard
Effect
Alpine Pro
Reebok