MOTOTECHNA DRIVE
- Client
- Mototechna Drive s. r. o.
- Segment
- Salon samochodowy
- Realization
- 2022
- About project
-
Podjazd do sklepu jest otoczony setkami samochodów zaparkowanych w celu obsługi przedsprzedażowej. Lokalizacja w najmniejszym stopniu nie sugeruje zatem, że jest to miejsce, w którym może znajdować się wysokiej klasy sklep dla klientów VIP. Celowo pracowaliśmy z tym środowiskiem przy projektowaniu wyglądu zewnętrznego. Może to sprawiać proste wrażenie, ale znika ono natychmiast, gdy klient przechodzi przez lobby. Wtedy wie, że znajduje się w świecie luksusu, wysokiej jakości i najwyższej jakości usług. Kontrast między wyglądem zewnętrznym i wewnętrznym salonu tylko zwielokrotnia efekt "WOW" dla nowych klientów.
Oświetlony front recepcji uzupełnia wielkoformatowa autorska grafika i światła w kształcie tylnego dyfuzora samochodów sportowych. Podkreślają one dynamizm sklepu i oferowanych samochodów. Wszystko to na ciemnym tle wykończonym stiukiem weneckim. Ten wyrafinowany styl dekoracyjny genialnie kontrastuje z luksusowymi samochodami i jasnym wyposażeniem salonu.
Po powitaniu klienci siadają w wygodnych fotelach w poczekalni, która jest wystarczająco oddzielona od biurka, aby zapewnić klientom pełną prywatność podczas przekazywania poufnych danych. Jeśli jednak nie odpowiada to klientom, istnieje salon VIP, który wyraźnie pokazuje wyjątkowość wizyty klienta dzięki klubowej atmosferze. Klientom czas spędzony w sklepie umili nie tylko luksusowe wyposażenie salonu, ale także niewielki bar oferujący wyłącznie najlepsze przekąski, w tym wybrane napoje alkoholowe.
Nowy projekt salonu stworzył specyficzną przestrzeń, w której stanowiska pracy są oddzielone od strefy klienta, chociaż są one zasadniczo zintegrowane z salonem. Nie ma drzwi, a mimo to pracownicy mogą zobaczyć całą przestrzeń bez bycia zauważonym przez klientów. Całość wizualnie ujednolica drewniana stolarka i przyjemnie podświetlona grafika.
Kolejną uderzającą cechą jest ściana fotograficzna 3D. Kompozycja wielokątnych paneli jest celowo ustawiona tak, aby tworzyć idealne tło do fotografowania samochodów we wszystkich kolorach i kształtach. Będzie to zawsze wystarczająco kontrastujący i designerski element, który również łączy się z tożsamością marki Mototechna Drive. Każde stanowisko na hali produkcyjnej do umieszczenia samochodu ma własne oświetlenie. Tworzy to grę świateł na krzywiznach karoserii, lakieru i szyb, która podkreśla luksusowy design samochodów.
Na powierzchni około 330 metrów kwadratowych udało nam się przekształcić pomysłowy układ w wyjątkowo wygodną przestrzeń dla najbardziej luksusowych samochodów i klientów VIP.
Do you like this project?
We will be happy to help you with design and implementation of your new store
Non-binding inqury
DÉMOS VELKÁ LOMNICA
GEOX & ALDO
MASO - PROFIT PRAGA
SUPER ZOO 24/7
BIURA FIRMY ROSSMAN
KB HOLEŠOVICE
KETRIS
MANUMI
PILULKA HOLEŠOVICE
SOUVENIRY ZOO PRAHA
PIKITO
ZOODOM BRATISLAVA
PILULKA
O2 CENTRUM SZKOLENIOWE
CK FISCHER A EXIM TOURS
SUPER ZOO NOVO PLAZA
ZMIANA KONCEPCJI DROGERII TETA
SPORTISIMO OSTRAVA
DÉMOS
FOOTSHOP
MALVÍK
SAUNIA
O2
NANINAILS
SUPER ZOO
VODAFONE
Patron
O2 digital
NaniNails
Super zoo grooming - salon dla psów
Sportisimo
Centropol Energy
Footshop
Super zoo
O2 Future Shop
CK Fischer
Apteki Teta
Plzeňský Prazdroj - OC Chodov
Banka Creditas
Lobby Food Court Praga Florenc
T-Mobile
Starobrno
Czech Olympic Shop
ACI
Teta
Bageterie Boulevard
Effect
Alpine Pro
Reebok