Hledat
Wprowadzenie > POSM & STOJAKI
  • POSM & stojaki

    Projektowanie i produkcja ekspozytorów sklepowych

    References
  • POSM & stojaki

    Projektowanie i produkcja ekspozytorów sklepowych

    References
  • POSM & stojaki

    Projektowanie i produkcja ekspozytorów sklepowych

    References
  • POSM & stojaki

    Projektowanie i produkcja ekspozytorów sklepowych

    References

Spraw, by Twój produkt wyróżniał się na tle konkurencji.

Wesprzyj swoją komunikację POSM przy pomocy ekspozytorów sklepowych zaprojektowanych w taki sposób, by pasowały do Twojego produktu i przyciągały klientów.

Produkujemy ekspozytory sklepowe z różnych materiałów, w wielu wzorach i przy użyciu technologii, które uwzględniają potrzeby konkretnego produktu. Projektujemy ekspozytory z metalu, drewna, plastiku, szkła, interaktywne oraz z wykorzystaniem różnych kombinacji materiałów.

Dlaczego my?

  • Projektujemy ekspozytory, które umieją sprzedawać.
  • Posiadamy własny dział projektowy i produkcyjny.
  • Możemy również wyprodukować ekspozytor sklepowy według własnego projektu.
  • Produkujemy około 40 000 ekspozytorów rocznie.
  • Dostarczamy ekspozytory sklepowe do wszystkich krajów UE i innych lokalizacji.
  • Używamy szeroką gamę materiałów, w tym materiałów zrównoważonych.

 

NIEWIĄŻĄCE ZAPYTANIE

Wybrane realizacje

Wprowadzenie > POSM & STOJAKI TETA DROGERIE

TETA DROGERIE

Client
p.k.Solvent ČR .s.r.o.
Segment
Drogeria, kosmetyki
Realization
2016
Tags
Prodejní stojany, Point of sale, Stojany, Síť prodejen, Branding
About project

Celem zaprojektowania i zainstalowania oznakowania premium na półkach drogerii Teta jest ułatwienie klientom premium poruszania się po półkach, stania się ekspertami w wybranych kategoriach, a tym samym zwiększenie udziału tych kategorii w koszyku zakupów. Wiąże się to również z celem zwiększenia ogólnego obrotu produktami premium bez konieczności stosowania promocji rabatowych.

Projekt brandingu półek produktami drogeryjnymi premium jest również interesujący ze względu na zaawansowane testy, które obejmowały kilka kategorii i wiele parametrów testowych. W pierwszej fazie rozpoczęliśmy współpracę z klientem pod koniec 2015 r. (przed świętami Bożego Narodzenia), testując kategorię golenia premium, która była wówczas w sezonie. Następnie wiosną 2016 r. dodano kategorię pielęgnacji włosów, dla której opracowano modułowy system ram, który można było przesuwać i zmieniać w zależności od położenia półki. Przetestowano trzy warianty rozmiarów (1 półka, 3 półki, 5 półek z towarami), aby sprawdzić, jak oznakowanie działa w odniesieniu do zmieniających się zachowań klientów. W ostatniej letniej fazie dodaliśmy również kategorię produktów do pielęgnacji skóry.

W pierwszej fazie testowano bez podświetlenia, w drugiej dodano elektryfikację, która pozwoliła na podświetlenie ramek, zwracając uwagę na produkty w nich i w bezpośrednim otoczeniu. Pilotaż był zawsze prowadzony w 30 sklepach, a dane zostały porównane z innymi sklepami referencyjnymi, w których oznakowanie nie było obecne. Dzięki dużej liczbie sklepów, dokonanych zakupów, danych klubu klienta i innych parametrów, możliwe było bardzo szczegółowe zrozumienie, jak działa oznakowanie i jak zmienia zachowanie klientów.

W rezultacie odkryliśmy, że uczynienie produktów premium bardziej widocznymi w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie działa świetnie komercyjnie dla całej kategorii, a nie tylko produktów w samej ramce.

Zachowanie klientów jest bardzo podobne bez względu na rozmiar ramki, więc największy zwrot z inwestycji przynosi system brandingu na jednej półce. Ogólnie rzecz biorąc, koncepcja premium działa najlepiej, gdy jest umieszczona w głównej alejce, tj. w bardziej widocznych miejscach. Z perspektywy regionalnej koncepcja ta jest bardziej skuteczna w większych miastach i centrach handlowych, ponieważ to właśnie tam robi zakupy większość klientów premium. Wyniki testów pokazują, że wszystkie brandingi wykazały wzrost sprzedaży dla całej kategorii, między 8-15%, ze średnią 11% ogółem.

Rozwiązanie jest bardzo łatwe do zainstalowania na standardowym systemie regałów bez specjalnych wymagań instalacyjnych. Klient planuje kontynuować wdrażanie oznakowania premium w innych kategoriach i we wszystkich drogeriach Teta.

Do you like this project?

We will be happy to help you with design and implementation of your new store

Non-binding inqury

Similar realization

Może Cię zainteresować

Podświetlane reklamowe Naklejki
Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.