Hledat
Wprowadzenie > POSM & STOJAKI
  • POSM & stojaki

    Projektowanie i produkcja ekspozytorów sklepowych

    References
  • POSM & stojaki

    Projektowanie i produkcja ekspozytorów sklepowych

    References
  • POSM & stojaki

    Projektowanie i produkcja ekspozytorów sklepowych

    References
  • POSM & stojaki

    Projektowanie i produkcja ekspozytorów sklepowych

    References

Spraw, by Twój produkt wyróżniał się na tle konkurencji.

Wesprzyj swoją komunikację POSM przy pomocy ekspozytorów sklepowych zaprojektowanych w taki sposób, by pasowały do Twojego produktu i przyciągały klientów.

Produkujemy ekspozytory sklepowe z różnych materiałów, w wielu wzorach i przy użyciu technologii, które uwzględniają potrzeby konkretnego produktu. Projektujemy ekspozytory z metalu, drewna, plastiku, szkła, interaktywne oraz z wykorzystaniem różnych kombinacji materiałów.

Dlaczego my?

  • Projektujemy ekspozytory, które umieją sprzedawać.
  • Posiadamy własny dział projektowy i produkcyjny.
  • Możemy również wyprodukować ekspozytor sklepowy według własnego projektu.
  • Produkujemy około 40 000 ekspozytorów rocznie.
  • Dostarczamy ekspozytory sklepowe do wszystkich krajów UE i innych lokalizacji.
  • Używamy szeroką gamę materiałów, w tym materiałów zrównoważonych.

 

NIEWIĄŻĄCE ZAPYTANIE

Wybrane realizacje

Wprowadzenie > POSM & STOJAKI PILULKA

PILULKA

Client
Pilulka Lékárny a.s.
Segment
Apteki
Realization
2022
About project

Brand Manual jest niewątpliwie fundamentem każdej firmy. Nadaje ton komunikacji marketingowej, kształt marketingowi online i materiałom wizualnym. W firmie, która tak jak +pill nieustannie ewoluuje, Brand Manual jest stale dostosowywany, a raz na jakiś czas może nawet ulec zmianie. W takich momentach musimy dostosować do niego naszą komunikację w sklepie i wystrój sklepu.

W ten sposób dostosowaliśmy aptekę na Senovážné náměstí do nowego Brand Manuala. Zmiana dotyczyła głównie szuflad regałów bocznych oraz frontów niskich gondoli. Kluczowym elementem całego projektu jest uśmiechnięty symbol, który jest częściowo utworzony przez znak plus, który firma dodała do nazwy aptek. Różowy znak plusa przekazuje pozytywne doświadczenie, a uśmiechnięta buźka na półkach i w oknie ponownie wskazuje, jak klienci będą się czuć po zakupie.

Odważny, ale subtelny różowy kolor stał się podstawą nowego projektu. Ma on wywoływać w klientach poczucie miękkości i komfortu. Całe wnętrze jest połączeniem czystej bieli i kilku odcieni różu, dzięki czemu sklep jest wizualnie czysty i bardziej przejrzysty dla klientów. Nowa koncepcja przedstawia +pill nie tylko jako aptekę, ale jako atrakcyjne miejsce do robienia zakupów.

Do you like this project?

We will be happy to help you with design and implementation of your new store

Non-binding inqury

Similar realization

Może Cię zainteresować

Podświetlane reklamowe Naklejki
Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.