Hledat
Wprowadzenie > Detail novinky Sportisimo wyznacza nowy kierunek w swoim segmencie.

Sportisimo wyznacza nowy kierunek w swoim segmencie.

Potrzeba podążania z duchem czasu i zbliżenia się do swoich klientów była głównym celem nowej, unikalnej koncepcji sieci Sportisimo, głównego europejskiego gracza na rynku artykułów sportowych. Na początku projektu nasza analiza dostarczyła nam bardzo cennych informacji, które pomogły nam zdefiniować dokładne potrzeby naszych klientów. Dzięki naszej przestrzeni testowej, która ma unikalną powierzchnię 100 m2 i jest jedyną tej wielkości w kraju, zbudowaliśmy cały sklep przed rozpoczęciem produkcji, aby dopracować zarówno materiały, jak i projekt funkcjonalny. Niewątpliwą zaletą było to, że przedstawiciele Sportisim mogli nie tylko poczuć wszystkie materiały i projekty, ale także uzyskać cenne emocje z wybudowanego sklepu, praktycznie takie same, jakie będą mieli ich klienci. W ten sposób "bramy światów" stały się dominującym elementem, skutecznie podkreślającym wybrane portfolio oprócz zdalnej nawigacji po kategorii. Wykorzystanie podniesionych wysp zakłóciło również typowy las niskich gondoli, które dzięki optymalizacji wysokości i prostej modułowości zapewniają przegląd najbardziej zewnętrznych części sklepu. W ten sposób widok na sklep jest żywy, a klient zyskuje lepszy przegląd ogólnej oferty podczas przechodzenia przez sklep. Może praktycznie zobaczyć wszystkie produkty, a jego zainteresowanie zwiększa emocjonalne doświadczenie zakupowe. Stworzyliśmy element łączący, prostą strzałkę, która wyraźnie definiuje Sportisimo, a tym samym odróżnia go od konkurencji. Jednak pomimo prostego połączenia, w sklepie panował i nadal panuje pewien ruch, co znajduje odzwierciedlenie zarówno w sekcji mebli, jak i w emocjonalnej grafice. Sklep jako całość wydaje się zrównoważony i kompaktowy oraz dokładnie spełnia oczekiwania szerokiego zakresu grup docelowych, zarówno pod względem wieku, jak i kategorii produktów. Zakupy i podróż klienta są dodatkowo przeplatane grafikami edukacyjnymi dla poszczególnych towarów, ale być może także "zabawnymi elementami", które będą pojawiać się coraz częściej w sklepach z emocjami w przyszłości.

Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.