Hledat
Wprowadzenie > Detail novinky Prosty i przejrzysty design pozwala wyróżnić się marce

Prosty i przejrzysty design pozwala wyróżnić się marce

Stoisko służy jako tymczasowy punkt sprzedaży dla Vodafone w centrach handlowych, w których sklep stacjonarny jest w tym samym czasie odnawiany. Został zaprojektowany z elastycznych modułów, które oprócz różnych opcji rozmiaru, umożliwiają wielokrotny montaż i demontaż oraz pozwalają na przenoszenie ciężkich ładunków związanych z relokacją. Prosty i czysty design pozwala wyróżnić branding, który jest skierowany prostopadle do przepływu klientów, a dzięki swojej kolorystyce staje się łatwo i intuicyjnie rozpoznawalny nawet z odległych stref pasaży handlowych". Proste i czyste linie są uzupełnione przestrzenią przeznaczoną do prezentacji produktów, która jest przyjemnie oświetlona. To połączenie tworzy subtelne poczucie elegancji. Produkty są umieszczone na białych stojakach do indywidualnego testowania. Na początku stoiska znajduje się również designerski stojak na środki dezynfekujące z automatycznym dozowaniem w celu ochrony rąk klientów. 

Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.